Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~sieksta | użytkownik

imię i nazwiskoS. Kaczorowski adresŚwinioland zarejestrowany17.03.2004 @13:07:16 ostatnio na stronie13.04.2012 @13:23:55

Robienie zdjęć poszło w odstawkę Niedługo wrzucę tu coś z web designu

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6614466
digarty22 komentarze247 posty na forum1

komputer / sprzęt
Nikon d50, 18-55mm

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~meldae    11.04.2009 @17:32:40
!
~Atreya    08.02.2009 @16:18:41
bardzo elegancka galeria... gdybym miala wiecej czasu pokomentowala bym wszystkie fotki, bo maja cos w sobie... SUPER! pozwole sobie nawet na obserwacje )
~Elwitoldo    24.08.2008 @11:15:13
dzięki
~pachur    14.08.2008 @20:38:51
thx !
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~pachur    13.08.2008 @20:41:25
jak znajdziesz tanio heliosa 85mm ze swatlem 1,5 to wez dwa
i dziekuje za pozdrowienia !!
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~pachur    13.08.2008 @20:21:28
na allegro wez sobie adapter, a po szkla idz np. na jakies targ staroci albo cos w tym stylu, popytaj znajomych czy ktos nie ma jakiegos zenita i juz masz szklo, a o takie rzeczy jak aparaty racze kiedys dbali wiec duze szanase, ze bedzie w pelni sprawny, a na targu za 30 pln mozesz wyrwac zenita calego ze szkielkiem i masz juz czym sie bawic
uprzedzam, ze na helosie nie masz wogole automatyki, ale i tak robisz wszystko na recznym z tego co widzialem wiec chyba problemu nie bedzie
p.s.
nie ma za co pozdrow odemnie kolezanke ze zdjec hehe
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~pachur    13.08.2008 @20:09:48
za mala kase mozna kupic obiektywy na gwinty m42, a adapter na nikona z soczewka (z nia mozesz ostrzyc w nieskonczonosc) kosztuje ponizej 100pln wiec polecam zakup
do portretow helios 44m4 jest niezly masz 58mm(x1,5 na nikonie) z przyslona 2 wiec masz ladna glebie chociaz fakt, ze przy f2 brak AF moze draznic, ale efekt koncowy cieszy, a focenie daje duzo radosci !
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~pachur    13.08.2008 @19:41:36
dziekuje bardzo za mile slowa i choc to niedobrze zabrzmi to tez go lubie, ale chyba bardziej z przyczyn osobistych - mam sentyment do tego zdjecia i osoby na nim
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~pachur    13.08.2008 @19:37:57
alw do klasycznygo portretowania 26mm to lipa
przedostatnie fajne jest i tytul daje rade !
pozdrawiam
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~DariaEm    13.08.2008 @19:36:15
dziękuję. (;
~biedronia    10.08.2008 @15:59:04
jesteś ze Świnoujście?jeśli tak to fantastycznie.to moje drugie miasto.mam do niego wielki sentyment!pozdrawiam i dziękuję
-LadyCeris    22.05.2008 @21:17:45
Chyab troche Pana poobserwuję, bo zdjęcia fantastyczne ^^
~kirst88    17.07.2007 @14:20:36
bardzo ladne zdjecia ! Pozdrawiam i zapraszam do swojego malego zakatka
_______
"Żyj tak aby znajomym zrobiło się nudno gdy umrzesz" (J. Tuwim)
Zapraszam: http://www.mlynarczyk.org.pl
~Raugel    13.07.2007 @10:32:29
Nie ma co, świetnie operujesz światłem zastanym
~loughter    11.05.2007 @14:31:41
ema :D
_______
Please assist my digart, I would be glad if you left a comment.
~oozzee    06.05.2007 @22:19:41
tak w ogóle, to siewka ;>
_______
Profil na DeviantART.com z pełną galerią moich zdjęć: http://www.oozzee.deviantart.com
~Hellou    06.05.2007 @00:34:05
I'm watching You.
_______
Zapaszam do mnie!
~hoduN    20.03.2007 @03:19:10
;p
_______
...
^aloj    30.09.2006 @11:50:26
_______

^aloj    30.09.2006 @11:38:20
_______

~livegfx    06.05.2006 @08:31:11
znajomy nick z wh :P

witam
_______
http://www.digart.pl/member.php?nick=livegfx - zapraszam do komentowania prac
~umyuam    27.03.2006 @20:25:22
ano haker!
_______
obcinam czubki glow. i co?
~umyuam    27.03.2006 @19:55:31
nie ma za co, zią :D
_______
obcinam czubki glow. i co?
~qusack    05.11.2005 @15:41:01
Dzięki za komenta

pzdr
_______
Zawsze jest jakiś haczyk?
~Marc    03.11.2005 @18:26:24
pozdrowionka i dzieki za wizyte u mnie
_______
"Nie jestem przeciwny szkolom. Ale uczyć dobrze fotografowac? Jak?
Chyba uczyć tego, dlaczego coś jest piękne".-Henri Cartier-Bresson
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt